Atstāt atsauksmi - VeAn Tattoo
Sūdzību un ieteikumu grāmata

Mēs darām visu, lai jūs dzirdētu un būtu labāki!

Veikts vairāk nekā 336000 sesiju

Vairāk nekā 140000 pastāvīgu klientu

ienījamie VEAN TATTOO tīkla klienti,

Mūsu uzņēmumā mēs novērtējam katras klienta viedokli, izmantojot apsekojumu sistēmu pēc apmeklējuma, lai nodrošinātu augstas kvalitātes pakalpojumus un uzlabotu mūsu darba kvalitāti, tiecoties uz mijiedarbību, kas noved pie labākajiem rezultātiem.

Pēc katra seansa mēs apsekojam 100% mūsu klientu, lai uzzinātu viņu viedokli par sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī par to, ko var uzlabot vai mainīt mūsu darbā. Tas palīdz mums laicīgi reaģēt uz visiem vēlmēm un piezīmēm, kā arī uzturēt augstus apkalpošanas standartus.

dienā pēc apmeklējuma mēs sazināmies ar 80% klientu, lai pārliecinātos, ka viņi ir apmierināti ar rezultātu. Tas ļauj mums ne tikai uzturēt saikni ar klientiem, bet arī garantēt, ka katrs no viņiem ir ilgtermiņā apmierināts ar rezultātu.

Mēs esam atvērti dialogam un piedāvājam klientiem iesniegt sūdzības un priekšlikumus caur mājaslapu vai personīgo kabinetu, kur var sekot pieprasījuma statusam tiešsaistē.

Kvalitātes Kontroles

Departaments

Sūdzības un ierosinājumi forma

*Apstrāde divu darbadienu laikā; ja ar jums nav sazinājušies vai jums ir steidzama situācija, lūdzu, zvaniet uz mājas lapā norādīto numuru vai sazinieties ar tiešsaistes konsultantu.

Atgriezeniskās saites un kvalitātes kontroles sistēmas
1

Aptauju sistēma laikā un pēc sesijas, ar turpmākām aptaujām 10-21 dienu laikā, ļauj mums savākt informāciju par tetovējumu dzīšanas kvalitāti un pakalpojumu apmierinātību. Tas dod mums iespēju novērtēt, cik labi mēs atbilstam klientu gaidām un kur nepieciešamas uzlabojumi.

2

"Slēptais pircējs" programma regulāri pārbauda visus mūsu servisa aspektus, no komunikācijas līdz darbu izpildes kvalitātei, atklājot potenciālas problēmas to turpmākai novēršanai.

3

Kontroles sistēma par aptauju veikšanu pārdošanas nodaļām un automātisku klientu, kuri nav aizpildījuši aptaujas, apzvanīšanu palīdz mums nodrošināties, ka mēs neizlaižam vērtīgas atsauksmes un ieteikumus.

4

Iespēja atstāt detalizētas atsauksmes mūsu mājaslapā un mobilajā lietotnē nepārtraukti uzsver mūsu atvērtību un vēlmi dzirdēt katru klientu.

5

Regulāras profesionālu meistaru pārbaudes nozares vadošajiem speciālistiem un pastāvīgas meistarklases mūsu darbiniekiem garantē augstu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

6

Periodiskas mūsu pārbaudītāju un meistaru auditēšanas studijās ne retāk kā reizi trīs mēnešos uztur augstu mūsu komandas profesionalitātes un kompetences līmeni.

7

Automātisko uzdevumu sistēma sanitāro normu ievērošanai nodrošina to nekavējošu izpildi un kontroles procesu automatizāciju, kas ir svarīgi mūsu klientu drošībai un veselībai.

8

Automātisko uzdevumu sistēma sanitāro normu ievērošanai nodrošina to nekavējošu izpildi un kontroles procesu automatizāciju, kas ir svarīgi mūsu klientu drošībai un veselībai.